SCROLL

Frukost, lunch, fika och catering - direkt till kontoret

Godsmak startades 2007 och levererar sedan dess mat direkt till små och stora företag och kontor i Stockholm, i närförort, samt även lokalt i Solna, Sundbyberg, Kista och Uppsala.

Vi vet att våra kunder har höga krav och efterfrågar ett brett utbud av restauranger och mat av hög kvalitet. Därför erbjuder vi hela världens kök från ca 100 restauranger och bagerier med allt för frukost, lunch, fika och catering. Vi tror även på att vara bäst när det gäller både att leverera i tid och ge hög service. Vi levererar din beställning med  budföretag som Miljöbud – ”Stockholms grönaste budfirma”, märkta med Naturskyddsföreningens Bra Miljöval och många av våra leveranser sker med cykel. Vi tror på bra villkor för både människa och miljö, därför är vi anslutna till ett kollektivavtal och jobbar för att påverka inom miljöfrågor.

Om du inte redan visste att vi löser allt inom mat - välkommen att testa oss!

Post- och besöksadress

Godsmak Sweden AB
Kungsgatan 84
112 27 Stockholm

Kundtjänst: 0771-34 40 00 / E-post: info@godsmak.se 

Marknad: marknad@godsmak.se

Så här fungerar godsmak.se och våra beställningar

Om du önskar bli fakturakund skapar du ett konto. Då fylls dina kontaktuppgifter i automatiskt när du lägger en beställning, dessutom kan du se din orderhistorik. Företagskunder kan ansöka om konto och meddelas när ansökan godkänts. Medans din ansökan behandlas kan du betala med kort. Vi ingår inte avtal med minderåriga personer (under 18 år).

Beställning

  • Börja med att fylla i ditt postnummer, välj dag och tid för leverans och klicka på OK. Om du vet vilken restaurang du önskar beställa ifrån kan du snabbt hitta den genom att skriva namnet i sökfunktionen. Annars finner du samtliga restauranger till vänster på sidan.

 

  • Klicka på önskad restaurang för att få upp menyn. Välj sedan rätter och klicka på "lägg till".

 

  • Vill du beställa från flera olika restauranger går det bra, men tänk på att det blir en leveransavgift per restaurang. När du är klar, klickar du på "gå till kassan". Har du ett konto loggar du in annars väljer du snabbkassan och betalar med kort.

 

  • Se över/fyll i din leveransinformation och dina kontaktuppgifter och se till att din beställning stämmer. Slutför sedan ditt köp. En bekräftelse kommer upp på sidan och ett kvitto skickas till angiven e-postadress.
     

 

Ändringar och tilläggsbeställningar

Önskar du ändra eller lägga till något i din beställning gör du det lättast genom att maila till info@godsmak.se, ange ditt ordernummer samt vad du önskar ändra. Det går även bra att ringa till kundtjänst på telefonnummer 0771-34 40 00.

Under kvällstid; 17:30 - 20:00 och helger, går beställningar inte att ändra. Dessa beställningar är bindande.
 

Leveranstider och leveranspriser

Alla leveranser hanteras av våra egna chaufförer och våra anlitade budfirmor. Budkostnaden innanför tullarna kan variera. Utanför tullarna är leveranskostnaden ortsberoende. Vid erbjudanden om exempelvis fria frakter föreligger det oftast ett krav om minsta köp. Detta minsta köp anges alltid med det aktuella erbjudandet.

Vi levererar på 60 minuter inom tullarna. Leveranstider till närförort och ytterförort kan variera beroende på avstånd.

Leverans och sista beställningstid varierar beroende på vad man beställer:

Frukost: sista beställning 14:00 vardagen innan. 

Lunch: sista beställning 1 timme innan leverans.

Middag: sista beställning 1 timme innan leverans. Sista leverans kl. 20.00.

Lördag och söndag: sista beställning 18:00 fredagen innan. Leverans sker mellan 12:30 - 20:00

Betalningsvillkor kreditkort

Se våra villkor här https://www.godsmak.se/hjalp/avtalsvillkor

Villkor för fakturabetalning med Klarna AB

Se våra villkor här https://www.godsmak.se/hjalp/avtalsvillkor

Avbokningsregler

Önskar du avboka en beställning måste detta göras senast 4 timmar innan leverans. Vid större beställningar över 12 rätter, catering, fika och frukost behöver vi din avbokning senast 24 timmar innan leverans. Du kan givetvis alltid ringa till kundtjänst om du får en avbokning med kort varsel så gör vi vårt yttersta för att hjälpa till. Du når oss på 0771-34 40 00.

Reklamation

Önskar du reklamera en beställning gör du det skriftligen till info@godsmak.se, ange ditt ordernummer samt anledningen till reklamationen. Reklamationer ska vara oss tillhanda senast 3 timmar efter leverans.

Återbetalning

Vid reklamation som faller till återbetalning sker återbetalning inom 14 dagar från det datum då köp genomfördes. Återbetalning sker med samma metod som det betalningssätt med vilket köpet genomfördes.

Mat online - ett nytt sätt att äta

Godsmak startades 2007 och levererar sedan dess goda måltider direkt till dörren i Stockholm, i närförort, samt även lokalt i Solna, Sundbyberg, Kista och Uppsala.

Vi vet att våra kunder är kräsna och kräver ett brett utbud och toppkvalitet. Därför erbjuder vi hela världens kök i form av 1 000 olika rätter tillagade av allt ifrån förstklassiga bagerier, mysiga kvarterskrogar och kändiskockar. Vi tror även på att vara bäst när det gäller att leverera i tid och är alltid redo att rycka ut. Vi levererar din beställning med professionella företag som Miljöbud – ”Stockholms grönaste budfirma”, märkta med Naturskyddsföreningens Bra Miljöval.

Kort sagt lever vi för att göra våra kunder glada, nöjda och mätta.
Om du inte redan visste att vi löser allt inom mat - välkommen att testa oss!

Registrera ditt konto kostnadsfritt